czwartek, 7 czerwca 2012

Koniec roku szkolnego

Jak wspominamy ten rok szkolny....?

1 komentarz:

  1. Babcia Stasia Węgorek8 czerwca 2012 19:21

    Rok szkolny 2011/2012 wniósł w moim życiu bardzo wiele zmian .Przede wszystkim otworzyłam się bardzo w stosunku do ludzi.Nauczyłam się wypowiadać w grupie co kiedyś sprawiało mi wiele kłopotów .Na pewno trema jest zawsze i będzie ,ale w tej chwili wygląda to zupełnie inaczej .Poznałam wiele bardzo ciekawych osób ,które miały z nami wykłady lub zajęcia warsztatowe , a to nauczyło mnie dobrych kontaktów
    z dziećmi i wnukami bez stwarzania problemów .kiedyś patrzyłam na tą samą sprawę zupełnie inaczej.
    Stałam się mile postrzegana wśród innych osób,
    że uczęszczam do szkoły Superbabci .Występy w
    teatrze{ Bajarka } spowodowały to ,że mogę zrobić przyjemność dzieciom w przedszkolach lub
    świetlicy .Atmosfera między nami babciami jest pozytywna i wpłynęła na to ,że zawiązało się wiele przyjaźni ,a to jest bardzo potrzebne w życiu .Muszę podkreślić ,że o to wszystko zadbała nasza Pani Dyrektor Zofia Zaorska ,która ma dobry zmysł organizacyjny ,podchodzi do wielu spraw z optymizmem i umie z każdej sytuacji wyjść obronna ręką .

    OdpowiedzUsuń